!-icon

הנתונים בעבודאטה משקפים את המצב השגרתי במשק, בניכוי מרבית השפעות הקורונה. 

תחום

יחסי ציבור

תכנון, פיתוח, יישום והערכה של מידע ושל אסטרטגיות תקשורת, כדי להבהיר את המהות של עסקים, ארגונים, מוצרים או שירותים וליצור עמדות חיוביות כלפיהם.

העיסוקים בתחום

מה כוללת העבודה

  • תכנון וארגון של מסעות פרסום ושל אסטרטגיות תקשורת.
  • ייעוץ למנהלים בכירים בנוגע להשפעות שיש למדיניותם, לתכניותיהם ולהתנהלותם על יחסי הציבור, קביעת הנושאים של חדשות והודעות לעיתונות ופיקוח עליהן.
  • ביצוע מחקרי דעת קהל, ניתוח הממצאים ותכנון יחסי ציבור ומסעות קידום על פיהם.
  • ארגון אירועים מיוחדים, סמינרים, מופעי בידור, תחרויות ואירועים חברתיים כדי ליצור תמיכה ולקדם פרסום חיובי.
  • ייצוג ארגונים ותיאום ראיונות בכלי התקשורת.
  • השתתפות באירועים עסקיים, חברתיים ואחרים כדי לקדם את הארגון.
  • הזמנה וקבלה של תצלומים ושל חומרי המחשה אחרים.
  • בחירה, הערכה ותיקון של חומר פרסומי שהתקבל מכותבי פרסומות, מצלמים, ממאיירים וכדומה כדי ליצור פרסום חיובי.

תמונת מצב בתחום

image salary
השכר בתחום גבוה מהממוצע
15,626
ממוצע בחודש
image weekly working hours
היקף שעות העבודה ממוצע
41.1
ממוצע שבועי
image employee education
לרבים מהעוסקים בתחום יש
השכלה אקדמית
image employees and the self-employed
שיעור השכירים והעצמאים
לא ידוע
image work in the public and private sectors
יש משרות בתחום גם
במגזר הציבורי
המידע מבוסס על עיבודי משרד העבודה לנתוני הלמ"ס מ-2020
נתוני שכר ותעסוקה

אנחנו מצטערים לשמוע

0/250

ניתן לבחור עד 10 פריטים להשוואה
כדי להוסיף פריט חדש יש להסיר פריט קיים מהרשימה
ניתן לבחור עד 10 פריטים להשוואה
כדי להוסיף פריט חדש יש להסיר פריט קיים מהרשימה
אתר זה משתמש בקוקיות (Cookies) כדי לתת לכם שירות טוב יותר למידע נוסף continue image