יישום ידע הנדסי לשם תכנון, פיתוח והערכה של מערכות ומוצרים בתחום הביולוגיה והרפואה כגון איברים מלאכותיים, תותבים ומכשור.
תכנון של אמצעים המשמשים במגוון הליכים רפואיים, של מערכות הדמיה כגון דימות תהודה מגנטית (MRI) וכן של אמצעים להזרקה אוטומטית של אינסולין או לשליטה על תפקודי הגוף.
תכנון מכשור ורכיבים אופטיים: עדשות, מיקרוסקופים, טלסקופים, מכשירי לייזר, מערכות דיסקים אופטיים וסוגי ציוד אחרים המנצלים את סגולות האור.
תכנון, בדיקה ותיאום של פיתוח חומרי נפץ לחימוש על פי הוראות רכש של הצבא.
תכנון ובקרה של הבנייה והתפעול של כורים גרעיניים, של תחנות כוח גרעיניות ושל מערכות למחזור דלקים גרעיניים ולהשבחתם.
תכנון ופיתוח של ציוד גרעיני כגון ליבות כורים, של סיכוך מפני קרינה ושל מכשור ומנגנוני בקרה אחרים בתחום הגרעין.
אומדן נזקים ועריכת חישובים עבור עבודות חילוץ ימיות.
חקר ההיבטים ההנדסיים של תהליכי ייצור בתעשיות הזכוכית, הקרמיקה, הטקסטיל, מוצרי העור, העץ והדפוס ועוד, וכן ייעוץ בנוגע אליהם.
זיהוי סכנות אפשריות והנהגת נוהלי בטיחות ואמצעי בטיחות.
תמונת מצב בתחום
השכר בתחום גבוה מהממוצע
20,712
₪
ממוצע בחודש
היקף שעות העבודה גבוה מהממוצע
44.3
ממוצע שבועי
לרבים מהעוסקים בתחום יש
השכלה אקדמית
שיעור השכירים והעצמאים
לא ידוע
רבים בתחום מועסקים
בחברות הייטק
המידע מבוסס על עיבודי משרד העבודה לנתוני הלמ"ס מ-2020
נתוני שכר ותעסוקה
לפי כללי
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי כללי
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי מגדר
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי שכירים ועצמאים
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי שכירים ועצמאים
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי השכלה
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי השכלה
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי מגזר ציבורי ופרטי
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי מגזר ציבורי ופרטי
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי בהייטק
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי בהייטק
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי מיקום
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי מיקום
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי גיל
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי ענף
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
לפי ענף
נתונים בעלי מהימנות נמוכה
מידע חסר
המידע מבוסס על עיבודי משרד העבודה לנתוני הלמ"ס מ-2020
חדש
העוסקים בתחום הגיעו ממגוון מסלולי לימוד, הבולטים מביניהם: